המדריך המלא לתכנון החתונה שלך

ארגון החתונה משלב בתוכו בליל של רגשות- אושר, התרגשות, לחץ, תסכול, עומס והרבה שמחה וחוויות מיוחדות. ולפעמים בתוך כל הלחץ הזה יש הרגשה שאתם נסחפים ומאבדים את הפוקוס על מה שחשוב באמת. בגלל זה ריכזנו עבורכם כמה מהנקודות הכי חשובות.

 

זה האירוע שלכם

לפני בחירת האולם, האוכל והמוזיקה, חתונה היא קודם כל אירוע שנועד כדי לחגוג את הזוגיות שלכם. ולכן גם הפוקוס העיקרי צריך להיות על מה שאתם אוהבים, ועל הדרך שבה אתם רוצים לחגוג ולחלוק את השמחה הזו עם האנשים האהובים עליכם. אל תפחדו ללכת בדרך שלכם, ולתכנן את האירוע כך שיתאים בדיוק למה שחלמתם. בגישה הזו כדאי לצאת ולחפש אולמות אירועים בעמק חפר, ואנחנו בכוונה משתמשים בלשון רבים. אומנם יש אינספור בדיחות על כך שזהו היום של הכלה והחתן הוא רק עוד אורח, אבל אנחנו מאמינים שהיום הזה צריך להיות מוקדש לשני בני הזוג, ולזוגיות המדהימה שיש ביניכם.

 

איזה נושא תרצו?

אחת הדרכים להישאר בפוקוס על מה שאתם אוהבים הוא לחשוב על נושא או סגנון מרכזי שאתם אוהבים, ושהייתם רוצים שיוביל את כל הקו של החתונה. לא חייבים לבחור בנושא מאוד ספציפי (למשל חתונה בסגנון רומא העתיקה), אפשר לבחור באיזשהו קו כללי כמו נושא בהשראת הטבע. וכך כאשר תצטרכו לבחור בין גני אירועים בשרון, פשוט תדעו מהי האופציה שהכי מתאימה לחזון שלכם.

 

בזמן ובמקום הנכון

כאשר אתם מתכננים את הטקס עצמו, צריך למצוא את האיזון המתאים. מצד אחד אתם רוצים שהטקס יהיה בשעה מאוחרת מספיק, כך שהאורחים שלכם יספיקו להתארגן ולהגיע. מצד שני, אתם לא רוצים שהטקס יהיה מאוחר מדי, כדי שהאורחים לא יהיו עייפים וחסרי סבלנות.

וגם במהלך הטקס עצמו, כדאי לחשוב מראש אילו תכנים תרצו להעלות. האם אתם רוצים לנהל את הטקס באופן המסורתי? האם יש דברים שתרצו להוסיף?

גם כאן כדאי להתחשב באורחים, טקס ארוך מדי יגרום להם לאבד את הריכוז והסבלנות.

 

הפכו כל רגע למיוחד

אומנם טקס החתונה הוא אירוע שלוח הזמנים שלו דיי מסורתי ושגרתי, ובכל זאת תוכלו להפוך כל רגע למיוחד עבורכם. לצד העיצוב המיוחד של האולם ובחירה במוזיקה שאתם אוהבים, יש הרבה מאוד מקום לגמישות. תוכלו לעודד את החברים והמשפחה להכין משהו מיוחד לאירוע שיספר על כל אחד מכם, ועל הזוגיות המיוחדת שלכם. אתם בעצמכם יכולים ליצור קטע מיוחד שיוקדש אחד לשנייה. והכי חשוב- תשמרו לעצמכם את הזמן לדבר עם האורחים ולבלות איתם- אלו הדברים הקטנים שיהפכו את האירוע למושלם.

 

לא לשכוח את העיקר- לחגוג את האהבה והזוגיות שלכם (:

לפעמים תוך כדי ההכנות נראה שבחירת השמלה או הדיג’יי הם הדברים הכי חשובים ודחופים, אבל האמת היא שהכול מתגמד לעומת הרגע החשוב הזה בזוגיות שלכם.