המדריך לבחירת התאורה באולם אירועים

לצד בחירת השמלה וחליפת החתן, המנות העיקריות, המוזיקה והקישוטים שיונחו במרכז השולחן, בחירת התאורה נראית כמו החלטה פעוטה ולא משמעותית. אבל האמת היא שהתאורה יכולה לשנות לחלוטין את האווירה באולם, ולהפוך אירוע פשוט לחוויה מיוחדת. איך עושים את זה? בשביל זה אנחנו כאן, עם כל הטיפים.

 

איזה סוגי תאורה קיימים?

אפשר לחלק את סוגי התאורה לכמה קבוצות. הקבוצה הראשונה כוללת מנורות שתפקידן להאיר את חלל האולם או גן האירועים, כאשר אפשר לכלול בקבוצה הזו גם מנורות צבעוניות שיכולות לתת אור בגוון מסוים לאורך כל האירוע.

יש סוגים שונים של תאורה ממוקדת, שהתפקיד שלה להאיר רק אזורים מאוד ספציפיים. למשל ספוט שנמצא מעל רחבת הריקודים, שאפשר להדליק לכבוד הריקוד הראשון של החתן והכלה. אפשר למקם גם ספוטים קטנים במרכז השולחן, כדי להאיר את הקישוט המרכזי.

יש תאורה שיכולה ליצור אפקטים שונים שמוקרנים על הקירות והרצפה, בין אם אלו אורות צבעוניים שזזים ממקום למקום בשביל הריקודים, או אפילו תאורה קבועה שמקרינה טקסטורה מיוחדת כמו כוכבים או לבבות על הקיר.

אלמנט נוסף לקישוט שמתאים במיוחד לקונספט של גן אירועים בשרון, הוא שרשראות של נורות קטנות, שנראות כמו גחליליות קטנות שמרחפות מסביב.

 

לתכנן את עיצוב התאורה מראש

בדיוק כמו שאתם חושבים מראש על כל פרט ופרט באירוע, כך צריך לקחת בחשבון גם את התאורה. ישנם אנשי מקצוע שמתמחים בעיצוב תאורה ואפשר לשכור את שירותיהם במידה ואתם לא בטוחים כיצד לעשות זאת.

אנחנו ממליצים לתכנן את התאורה לפי התנאים שיהיו במקום בזמן החתונה שלכם. למשל אם בחרתם בחתונת צהריים, התאורה צריכה להתאים לשעה ולכמות האור שיש בחוץ, אך בחתונת ערב כנראה שתצטרכו להציב יותר תאורה. ולכן כדאי לבחון את המקום סביב השעה בה אתם מתכננים להינשא. כאשר אתם בוחנים אולם אירועים בשרון, מלבד תשומת לב לגודל האולם, האדיבות של הצוותים, סידור השולחנות וכדומה, תוכלו לבחון גם את התאורה הקיימת במקום כדי לשאוב רעיונות וגם כדי להבין מה אתם לא רוצים שיהיה באירוע שלכם.

 

תאורה בתוך אולם אירועים

כאשר מתכננים את סידורי התאורה בתוך האולם צריך לקחת בחשבון את התאורה הקיימת במקום. ישנם אולמות שמציעים תאורה בסיסית שעושה עבודה טובה בהארת החלל, ולכם רק נשאר לטפל בפרטים הקטנים והאמנותיים. לפעמים התאורה הקיימת יכולה להיות חיסרון, במיוחד אם השליטה עליה מוגבלת.

 

תאורה עבור גן אירועים

תכנון התאורה עבור החלל הפתוח דורשת יותר מחשבה ותשומת לב דווקא לשימוש הפרקטי של התאורה. יש אינספור אפשרויות לקישוט גן האירועים בצורה שתהיה מרשימה ורומנטית, אך לעתים לא שמים מספיק דגש על תאורה שתאפשר לאורחים לראות אחד את השני בנוחות. לכן אנחנו ממליצים שוב להגיע ולבחון את גן האירועים באותן שעות שבהן אתם מתכננים להתחתן.