כל מה שרציתם לדעת על חתונה בטבע – ולא העזתם לשאול

היום הגדול בחייכם מתקרב – ואתם מתרגשים לחגוג את אהבתכם יחד עם משפחה וחברים במקום רומנטי, קסום ואינטימי בחיק הטבע. רק שעם כל ההכנות, הארגונים והסידורים שכחתם לדאוג למשהו ארצי – שירותים ניידים מפוארים שישמשו את האורחים. חתונה בטבע היא אחת מהחוויות המיוחדות, המופלאות והבלתי נשכחות שניתן לחוות ביום נישואיכם. אך ארגון חתונה בשטח מחייב גם השקעה בפרטים הקטנים, כגון שירותים כימיים איכותיים שימנעו מצבים לא נעימים עבור האורחים ועבורכם.

אז איך תבטיחו שהכול יעבור חלק ביום המאושר בחייכם?

שירותים ניידים מפוארים – על איכות לא מתפשרים

ישנן מגוון חברות שיוכלו לספק לכם שירותים ניידים לאירועים בשטח, באבזור עשיר שתוכננו במיוחד לאירועים מיוחדים ושיהפכו את החתונה שלכם בחיק הטבע למושלמת גם מבחינת הארגון. בין היתר, שירותים מפוארים כאלו יכולים להיות כימיים ויכולים גם להיות מבני שירותים בהובלה. האחרונים עשויים גם לכלול אסלות חרס שיבטיחו את נוחות האורחים ומערכת הדחת מים לשמירה על היגיינה ברמה גבוהה.

חלק מהחברות יספקו גם איש תחזוקה וניקיון שילווה את האירוע ויפתור כל בעיה אם תצוץ. כי את היום המיוחד שלכם אסור להפקיר ליד המקרה, וחשוב למנוע מראש כל תקלה שעלולה לקרות. תפקידו של איש הניקיון גם לנקות את תאי השירותים במהלך האירוע, כך שלא ייווצרו ריחות ומראות בלתי נעימים העלולים להעיב על שמחת האירוע.

שירותי השטח האיכותיים מגיעים במגוון גדלים, במספרים מתחלפים של תאים ועם אביזרים נלווים שונים. השירותים עשויים להגיע בקרונות עם תאורה מעוצבת ואסתטית, כיורים וברזים דקורטיביים שישתלבו עם הסטייל הכולל של האירוע ואפילו עם ריהוט מלא בתוך הקרון אם הזוג המתחתן מעוניין בכך.

יש לבחור ספק איכותי שיבטיח למשל כי במיכלי ההדחה ייעשה שימוש אך ורק במים נקיים, ולא ממוחזרים, באופן שיבטיח את ההיגיינה וימנע היווצרות ריחות לא נעימים. אין להתפשר גם על הבטיחות שבה יש להתקין את תאי השירותים, כדי לוודא שיהיו יציבים ושהאורחים יוכלו לעשות בהם שימוש מבלי לחשוש מטלטלות מיותרות או מבעיות בהורדת המים או בהליך הכימי ההיגייני שמתבצע בשירותים.

במקומות ללא תשתית של צנרת, או עבור אלו שאיכות הסביבה יקרה ללבם במיוחד, ניתן לעשות שימוש בשירותים אקולוגיים, שירותים ביולוגיים או שירותי קומפוסט. שירותים ניידים אלו יהיו מפוארים כמו אלו הרגילים, יחסכו בעלויות הורדת המים, ימנעו היווצרות ריחות לא נעימים ואפילו יוכלו לשמש לייצור דשן שייעשה בו שימוש לתועלת חקלאית.

בואו נהפוך את החתונה שלכם למושלמת

מתחתנים? מחפשים עוד מידע חשוב בנושאים אחרים, כמו הצעות חתונה או צילום לחתונה, שדרוש כדי להפוך את החתונה שלכם למושלמת? חברת ארגון החתונות הגדולה בישראל, שליוותה למעלה מ-13,000 זוגות ביום המאושר בחייהם.