פריטי חובה לכל מסיבת רווקות!

בכל חתונה יש כמה דברים שאי אפשר לוותר עליהם. כמו שאין חופה בלי רב, וכמו שאין בופה בלי תור או רחבת ריקודים בלי מוזיקה, ככה אין חתונה בלי מסיבת רווקות! שזו ההזדמנות שלנו לשחרר קצת לחץ, ולנצל את ההזדמנות לבלות עם החברות הכי טובות. ובשביל מסיבת הרווקות המושלמת, הנה כמה דברים שאתן פשוט חייבות.

חברות!

טוב, ברור שזה מובן מאליו. הרי אי אפשר לארגן מסיבת רווקות בלי להזמין את החברות הכי טובות. אבל לפעמים בתוך כל המרוץ הזה לקראת החתונה והרצון לארגן את מסיבת הרווקות הכי שווה בהיסטוריה, יכולים להיווצר חיכוכים ומריבות. אז דווקא ברגעים שבהם הלחץ משפיע יותר מהכול כדאי לזכור שהדבר הכי חשוב בחתונה ובמסיבה שלפניה זה החוויה, זה לחגוג את האהבה והזוגיות ביחד עם האנשים הכי קרובים וחשובים לנו. לפעמים צריך לקחת נשימה עמוקה וקצת להתפשר, וזה כל כך שווה את זה.

חוץ מזה שתוכלו להיעזר בשאר החברות כדי לארגן את המסיבה המושלמת, ולהוריד מעצמכן חלק מהעומס.

הפעלות ואטרקציות

האטרקציה של אולמות אירועים בשרון היא הבופה והדי.ג’יי, ואתן צריכות אטרקציות מגניבות גם למסיבת הרווקות. הרצאה, משחקים, טיול, סרט, קריוקי, ספא וכל דבר אחר שאתן אוהבות ושיהיה לכן כיף לעשות ביחד. וכמובן שכדאי לבדוק מראש את מסגרת התקציב ולהשתדל לא לחרוג ממנה. זה כנראה הסעיף עם הכי הרבה אפשרויות, אבל זה גם הסעיף שהכי קשה לבחור מתוכו. אם נחזור רגע לסעיף הקודם, לפעמים עדיף לבחור באפשרויות סטנדרטיות ופשוטות כדי שכולן ירגישו בנוח להגיע. כי גם מסיבת פיג’מות בבית של אחת החברות, עם סרט ורכילות יכול להיות הבסיס למסיבת רווקות מושלמת.

אוכל ואלכוהול

בדיוק כמו שהבחירה בין גני אירועים בשרון חייבת להיות מלווה בבחירה בקייטרינג המושלם, ככה גם בחירה של האטרקציות במסיבת הרווקות חייבת לכלול גם מחשבה על האוכל, שתייה קלה והאלכוהול. זו לא חייבת להיות ארוחת גורמה מושקעת, אפשר בקלות להתארגן על אוכל שיהיה כיף, טעים ומשביע. במיוחד אם יש בחבורה את החברות המוכשרות שנהנות לבשל ולאפות, תוכלו לחלק ביניכן את הנטל. ומי שמעדיפה לא לדרוך במטבח? אין שום בעיה, מוזמנת לדאוג לשתייה ולחטיפים.

אם בחרתן נושא מסוים למסיבה יהיה מגניב לבטא אותו גם באמצעות האוכל.

מזכרות

מסיבת הרווקות בדיוק כמו החתונה היא אירוע שחולף כל כך מהר, שבקושי תספיקו לשים לב שהוא קרה. ובדיוק כמו בחתונה, מה שימשיך ללוות אתכן הן המזכרות מהאירועים המשמחים האלה.

פתחנו את הרשימה עם המרכיב הכי חשוב- החברות, ובחרנו לסיים אותה עם המרכיב הכמעט הכי חשוב- הדברים הקטנים שיזכירו לכן את הערב המושלם. תמונות, סלפי, חולצות עם כיתוב מגניב, ברכות אישיות או אלבום תמונות עם ברכות וקישוטים. הכול הולך, העיקר שזה יהיה כיף, קליל ורק בשבילכן.