לשמור על המשקל לפני החתונה – טיפים

אירוע החתונה הוא אחד המשמחים, המרגשים והמיוחדים שיש לאדם. אך יחד עם האהבה הגדולה וההבנה שאנו הופכים להיות אחד – מגיעים גם לא מעט לחצים, הנובעים דווקא מהעובדה שמדובר במאורע חשוב כל כך. בין חיפוש אולם אירועים בשרון או בכל אזור אחר בארץבחירת שמלה, DJ ועוד לא מעט החלטות – רבים מהזוגות רוצים גם לשמור על המשקל לפני החתונה ולהיפטר מהקילוגרמים העודפים. אתם בין ברי המזל? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות זאת באופן מבוקר, בריא ומוצלח. כך תעשו את זה נכון!

שמרו על קצב ירידה מבוקר –

קצב הירידה המומלץ והבריא הוא בין חצי קילו לקילו בשבוע. לכן, חשבו את המשקל הכולל שברצונכם לרדת בסך הכל, וחלקו אותו על פני החודשים שנותרו עד לחתונה – כך תדעו להתכונן מראש.

בחירת מאכלים נבונה –

ויתור על פחמימות הוא ללא ספק מושך, אך אל תעשו זאת לעצמכם. כדי שהגוף ירד במשקל באופן מבוקר ובריא, הוא זקוק גם לפחמימות – וכמובן, לירקות, פרי אחד עד שניים ביום וחלבונים.

דיאטה המותאמת לכם –

זה מאוד מפתה לרדת במשקל יחד, כזוג, ולהתאים לשניכם תפריט דיאטטי דומה – אך למעשה, זה לא יעיל כלל. מבנה הגוף הגברי שונה ממבנה הגוף הנשי וכתוצאה מכך, גם הדיאטה משתנה. בעוד שנשים זקוקות לממוצע של 1,200 קלוריות ביום כדי לרדת במשקל, גברים ידרשו להגיע ל-1,500 קלוריות.

אל תדלגו על ארוחות –

חשוב להקפיד על תזונה נכונה ועל ארוחות מאוזנות ומסודרות. דווקא בזמן בו אתם נדרשים לקבל החלטות רבות, חייבים לעסוק במגוון רחב של ארגונים והוצאות ולעשות את הכל באנרגיה הכי טובה שיש – שמרו על הגוף שלכם. הקפידו על שלוש ארוחות עיקריות ביום והוסיפו עוד שתי ארוחות ביניים. מצב הרוח שלכם יודה לכם

לא לוותר על נוזלים –

שתיה מרובה של מים מסייעת לירידה במשקל, אך יתרה מכך, היא גם תסייע לכם להרגיש נמרצים ובריאים הרבה יותר. הקפידו לשתות 8-10 כוסות מים ביום, או לשלב גם תה ירוק.

ערכו פעילות גופנית שאתם אוהבים –

היום כבר כולם יודעים שכדי לרדת במשקל באופן מבוקר וטוב, חייבים לשלב גם פעילות גופנית בעסק. הספורט עוזר לשריפה מוגברת של קלוריות, מעודד את המטבוליזם הטבעי של הגוף וכמובן – גם מחטב. עם זאת, חשוב מאוד לעסוק בפעילות ספורטיבית שאתם אוהבים. לא משנה אם אתם חובבי שחיה, הליכה מהירה, ריצה, רכיבה על אופניים או זומבה משחררת – לכו על זה!

סדר יום בהתאם לסידורים –

בתקופת ההכנות לחתונה, אנחנו מתרוצצים בלי סוף. הולכים לחפש אולמות אירועים בשרוןעוברים לאזור המרכז, מרחיקים לכת לדרום, לצפון ואפילו עוצרים בתל אביב – ההתרוצצויות הללו מוציאות אותנו ממסלול החיים היומיומי שלנו, ולכן חשוב לתכנן מראש את סדר היום שלנו, בימים בהם אנו יודעים שאנו עתידים לשוטט לא מעט.