חתונת צהריים- השוואת יתרונות וחסרונות

מי היה מאמין שתוך שנים מספר חתונות הצהרים יעברו מהפך תדמיתי שכזה, שיגרום להם להיות אטרקטיביות יותר, מגניבות יותר ומיוחדות הרבה יותר? חתונות הצהרים לחלוטין כאן כדי להישאר! אם אתם מתחתנים (מזל טוב!) ובחרתם גן אירועים בשרוןאו אולם אירועים בשרון או בכל מקום אחר ואתם מתלבטים האם לערוך את החתונה בצהרי היום או ללכת על חתונת ערב קלאסית – הנה כמה יתרונות וחסרונות שיסייעו לכם לגבש החלטה.

יתרונות לקיום חתונת צהרים

1. חסכון בעלויות הכוללות
כמו כל דבר בעולם העסקים, גם האולמות הולכים על שיטת “ביקוש מול היצע”. ברגע שיש ביקוש גדול למוצר מסוים – כך המחיר שלו עולה הרבה יותר. המוצר, במקרה שלנו, הוא חתונות ערב. מאחר וזו האופציה הסטנדרטית, באופן טבעי המחירים יהיו גבוהים יותר מאשר זמנים אחרים בהם הביקוש נמוך יותר – כמו למשל חתונת צהרים. כך אתם יכולים ליהנות מחסכון משמעותי בעלויות – מצרך חשוב מאוד בכל הקשור לארגון החתונה. החסכון הכספי לא יבוא לידי ביטוי רק במחיר האולם שבחרתם, אלא גם בספקי השירות הנוספים – אטרקציות, DJ, צילום ועוד – שהרי הם יכולים להיות באירוע שלכם ועדיין לעבוד בערב!

2. אווירה משוחררת וקלילה
אין ספק שההבדל הגדול ביותר בין חתונת צהרים לחתונת ערב בא לידי ביטוי באווירה הכללית. חתונת ערב נושאת אופי מעונב יותר, רשמי יותר, ואילו חתונה הנערכת כשהשמש עדיין עומדת ברום השמיים, באופן טבעי, תישא אופי קליל, חופשי ופתוח יותר. האורחים שלכם יוכלו ללבוש בגדים קלילים וצבעוניים יותר וגם אתם, כבעלי השמחה, תוכלו להתהדר בשמלה נשפכת בסגנון בוהו שיק, ולהשאיר את השמלות הפומפוזיות לכלות הערב.

3. אירוע אינטימי יותר
כשאתם בוחרים לערוך אירוע צהרים, אתם מבטיחים בכך שרק האנשים שבאמת אוהבים אתכם ינכחו בו. בשעות הללו, בהן רוב האנשים עדיין עובדים, תהיו בטוחים שלחברה הרחוקה של אם החתן יהיה קשה יותר לטרוח להגיע – והחברים הטובים שלכם, המשפחה הקרובה וכל מי שיקר לליבכם באמת – יעשה הכל כדי להיות איתכם ביומכם המשמח. אם אתם רוצים ליצור אווירה אינטימית ומיוחדת יותר ולא מעוניינים באירוע המוני – דעו כי חתונת צהרים תבטיח לכם בדיוק את זה!

חסרונות לקיום חתונת צהרים

1. אתם מחויבים לשעת סיום מוגדרת
במידה ומתקיים אירוע ערב באולם האירועים, תהיו מחויבים לסיים את החתונה עד שעה מסוימת. לעתים המשמעות של זה היא לסיים את הריקודים כשהם ממש בשיאם – עם זאת, אם אתם מעדיפים זאת כך – זה לא חסרון כלל!

2. ייתכן ולא כולם יוכלו להגיע
קיום אירוע בצהרים, משמעו, כפי שכבר הזכרנו קודם – לקחת סיכון שלא כולם יוכלו להגיע, כיוון שאלו השעות שאנשים עובדים. לא מעט זוגות מעדיפים לקיים אירוע כמה שיותר אינטימי וקטן – ולכן זו לא בעיה עבורם.

בשורה התחתונה- חתונה בצהריים יכולה להיות הדרך הכי שווה וכיפית להתחתן!