החתונה הסתיימה? איפה תרצו לישון רגע אחרי

חודשים של תכנון קפדני כדי לבחור גן אירועים, לבחור את הקייטרינג, הדי.ג’יי, השמלה והרב. הכול כדי ליצור את הערב המושלם לחגוג את הזוגיות והקמת המשפחה, ולהפוך את האירוע המשמח לבלתי נשכח. כל העבודה הקשה מתנקזת לערב אחד של התרגשות, ובסופו זה ייראה כאילו כל זה חלף כהרף עין. עוד רגע ישמיעו את השיר האחרון, עוד רגע תיפרדו מהאורחים האחרונים, עוד רגע תתחילו את חייכם בתור זוג נשוי.

ובדיוק בשלב הזה כשהאורחים הלכו ואתם רק מתחילים לעכל את הערב המדהים שחוויתם, בדיוק בשלב הזה אתם כבר כל כך עייפים ורק רוצים לנוח. אז מה האפשרויות שעומדות בפניכם?

יאללה, מתקפלים וחוזרים הביתה

האופציה הפשוטה והמובנת מאליה היא לחזור הביתה, למיטה החמה והמוכרת, לשקט ולשגרת החיים הנוחה שלכם. כמובן שהאפשרות הזו היא נוחה ומובנת מאליה בתנאי שאתם גרים קרוב לאולם או גן אירועים בשרון, כך שהנסיעה תהיה קצרה ולא מעיקה.

אבל כדאי לזכור שאחרי תקופה כל כך עמוסה וגדושה, ואחרי ערב מלא בהתרגשות, שתייה וריקודים, אתם פשוט תהיו מותשים. אם אתם גרים רחוק, תעשו לעצמכם טובה ואל תבנו על הנסיעה חזרה הביתה. אנחנו מבטיחים לכם מניסיון, בסוף האירוע אתם רק תרצו להתקלח ולישון כמה שיותר מהר.

להתחיל עם הרומנטיקה

החדשות הטובות הן שבאזור של  גני אירועים בעמק חפר יש כמה וכמה צימרים רומנטיים ומפנקים. נסיעה קצרה תוביל אתכם לצימרים באווירה כפרית ושקטה, שהיא המקום המושלם כדי להירגע בו אחרי האירוע ואחרי תקופה כל כך עמוסה. תוכלו להגיע בנחת, ליהנות משינה רגועה ומפנקת, ולהתחיל את חייכם כבעל ואישה בצורה הכי רגועה ומרעננת שאפשר.

הבונוס? אם תרצו תוכלו להתנתק בקלות מהעולם. להשאיר את הטלפונים על שקט, ולהישאר עוד כמה שעות בבועה הזוגית והרגועה שלכם. אל תדאגו, העולם יחכה וכך גם כל קרובי המשפחה והחברים שמתקשרים כדי לברך ולהודות על אירוע מושלם. רק אל תשכחו לעדכן שהכול בסדר ושאתם מתנתקים מבחירה, אתם יודעים, כדי שלא ידאגו סתם.

מלון בוטיק לכם ולכל המשפחה

אחת האפשרויות הפופולריות והזמינות היא כמובן לשכור חדר בבית מלון קרוב אל האולםאחד היתרונות הגדולים של האזור הוא בתי מלון קטנים ויוקרתיים, עם חדרים מפנקים ושירות נהדר. יש היום כמה אפשרויות טובות ונוחות, כולל בתי מלון שמשכירים במיוחד סוויטה לחתן וכלה.

יש היום גם כמה מקומות בודדים שמאפשרים לשכור את כל המלון לקראת האירוע – כלומר סוויטה עבור החתן והכלה, וחדרים זוגיים עבור המשפחה והחברים הקרובים. תוכלו לשכור את החדרים ללילה שלפני, כך שתוכלו להתארגן ברוגע ובנחת לקראת הצילומים ולקראת החופה. ואחרי האירוע תהיה לכם פינה נעימה לחזור אליה ולנוח. וכמובן שתוכלו לשלב גם פינוק בספא כדי להפוך את האווירה הרגועה והרומנטית למושלמת.