האם אפשר להתחתן בגן אירועים בחורף?

מחפשים גן אירועים בשרון, במרכז או בדרום? מתלבטים האם לקיים את החתונה שלכם באולם במרכז, אולמות בשרון או בצפון הארץ? מתכננים להינשא בחורף ותוהים האם אפשרי להתחתן בגן אירועים? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר ולאפשר לכם ליהנות מהחתונה המושלמת – בכל מזג אוויר!

אפשרויות חתונה בגן אירועים בחורף

עד לפני מספר שנים, חתונת חורף בגן אירועים לא הייתה אפשרית. גני האירועים לא היו ערוכים לוגיסטית לקיום האירוע וכך גני אירועים רבים נותרו שוממים בחודשי החורף. מאז ועד היום עולם האירועים עבר דרך ארוכה וכיום כל גן אירועים שעיניו בראשו עורך שינויים לוגיסטיים עם בוא החורף ומאפשר לאורחיו ליהנות מכל העולמות. איך זה מתאפשר? בשתי דרכים עיקריות:

1)  קירוי חורף

לא מעט גני אירועים בוחרים לקרות את גן האירועים באמצעות קירוי חורף מזכוכית, המאפשר מצד אחד לשמור על החום במקום, שומר מפני פגעי מזג האוויר, גשם וקור ומצד שני – העובדה שמדובר בזכוכית שקופה מאפשרת לאורחים להרגיש בחוץ, עם העיצוב היפהפה והטבעי – אך מבלי “למות” מקור.

2) קבלת פנים בגן

אם מזג האוויר מאפשר זאת, תוכלו לשלב בין גן האירועים לבין האולם. באופן זה, תוכלו לערוך את קבלת הפנים בגן האירועים וליהנות מהאווירה הנעימה והעיצוב היפה ולאחר החופה, יכנסו האורחים אל האולם החמים והנעים. אם מזג האוויר מאפשר זאת, לא יורד גשם ולא קר במיוחד – זוהי אפשרות מעולה. רק קחו בחשבון שחשוב להעמיד פטריות חימום ברחבי קבלת הפנים.

טיפים חשובים

1) האריכו את זמן קבלת הפנים

אם החתונה שלכם מתקיימת בחורף, חשוב לקחת בחשבון את זמן הנסיעה של האורחים – שלרוב מתארך בחורף עקב פקקים, מזג אוויר לא נוח ונסיעה איטית יותר. כדי לא להגיע למצב בו אורחים חשובים לכם מפספסים את טקס החופה, אנו ממליצים להאריך מעט את קבלת הפנים ולאפשר לכולם להגיע לשמוח איתכם בגן האירועים.

2) עיצוב מתאים לחורף

אם אתם רוצים ליצור אווירה קסומה באמת באירוע שלכם וליהנות מאווירה חורפית, נעימה ורומנטית, אל תתפשרו על עיצוב בגוונים ובקונספט מתאים לחורף. בססו את פלטת הצבעים שלכם על גוונים חמים – בורדו, חום, חרדל, זהב וירוק זית ותיהנו מאווירה מיוחדת במינה!

3) חממו את האורחים שלכם

כפי שהזכרנו קודם, אם קבלת הפנים נערכת בחוץ, חשוב מאוד לשמור על האורחים בחתונה חמים ולגרום להם למקסימום נוחות. התייעצו עם מנהל גן האירועים ובדקו כיצד ניתן לשלב תנורים חמים בגן, מיזוג אוויר חמים באולם, הוספת מנות חמות בקבלת הפנים כמו מרקים סמיכים ומחממים ואפילו אתם תוכלו להוסיף צעיפים נעימים כמזכרת לאורחים שלכם.

4) תאורה מתאימה

בימות החורף, כשהשמש שוקעת מוקדם מאוד, חשוב לדאוג לתאורה מספקת בגן האירועים. וודאו זאת מול מנהל האירועים שלכם ובדקו שמותקנת תאורה מלאכותית הנדלקת כשהשמש שוקעת.

5) מוזיקה מחממת

קיץ או חורף- מוזיקה טובה תקבע אם המסיבה תהיה חמה או לא. דברו מראש עם הדי ג’יי והחליטו ביחד על פלייליסט חורפי שיחמם לכם את הרחבה! מזל טוב!!