גן האירועים הטוב בשרון

איך מוצאים אולם אירועים בנתניה
החלטנו לארגן אירוע במשפחה, בעבודה, לחברים, או לקבוצת המטיילים המלווה אותנו שנים. רבים מאיתנו מעדיפים ללכת למומחים, במקום לבזבז זמן וכסף על הפקה אישית, שהיא ברוב המקרים פחות מקצועית.

 

מזג האויר לאורך רוב השנה מאפשר לקיים אירועים במקומות פתוחים, אם כי בדרך כלל נרצה להיערך לקראת שינויים והפתעות.

הציפיות שלנו הולכות ועולות: האירוע שלנו חייב לעמוד בסטנדרטים גבוהים, אורחינו חשובים, ועליהם להינות מכל הפרטים הנדרשים.

אנו, המארחים, אמורים להקדיש את זמנינו ותשומת לבינו היקרים, במהלך כל האירוע, בטקס, באורחים, בקבלת הפנים. ואילו טיפול בתקלות הושבה, תפריט, חניה ונגישות, יגזול מאיתנו משאבים, ועלול לקלקל את האירוע המושלם שתכננו.

אז אם התמקדנו והחלטנו לחפש את גן האירועים הטוב בשרון, או אם ברצוננו לחגוג את האירוע המיוחד שלנו באולם אירועים בנתניה, עיר היהלומים והים, בירת השרון, הנה מה שעלינו לדעת.

עלינו לקבוע את מסגרת התקציב הכללית, לבחור מגשי אירוח איכותיים לאירועיםובמקביל את גודלו ואופיו של גן האירועים או אולם האירועים בנתניה, ולהתאימם למספר האורחים.

מספר אורחים מצומצם עלול ל”היבלע” במרחב גדול, ואנו נידרש לשלם עבור ההוצאות השוטפות והאחזקה של מקום שרק חלקו הקטן מנוצל לטובתנו.

צוות שירותי ומאיר פנים, מקצוען ובעל ניסיון, הוא אחד המרכיבים החיוניים בנוסחת ההצלחה שלנו. צוות כזה יכול להתאים את מסגרת התקציב שלנו, לאופי האירוע הספציפי שלנו, ולהפיק את הטוב ביותר. צוות הגון יידע להמליץ בפנינו מה חיוני ומה פחות, מה קורה בשוק, מה מעדיפים האורחים.

דרכי הגעה ונגישות הם נושא חשוב ביותר לאורחנו. הם עשויים לקבוע המידה רבה, אם אורחים מסוימים יחליטו לא להשתתף, ואם אחרים יסבלו במקום להינות.

בדקו את דרכי ההגעה בשעות האירוע המתוכנן שלכם, בחנו היטב את החניה, את חניות הנכים, ואת המרחק בין החניון למקום האירוע. אל תתביישו לשאול את אנשי המכירות, האם יוצבו מכוונים שיסייעו לאורחים לחנות באופן מסודר. בדקו אם השבילים מוארים ומתאימים גם למבוגרים ולמתקשים שבין האורחים.

כדאי לשאול על רשיון עסק, לעיתים חסרונו מעיד על בעיה בעלת משמעות לא פשוטה.

כדאי לסגור עלויות מראש, כשבדרך כלל הדברים יעלו בכתב על הסכם מסודר. קחו זמן נדרש על מנת לקרוא ולבחון אותו, וגם לשאול מה שלא ברור.

מומלץ לבדוק עד כמה הצוות יודע לעמוד בלו”ז שונה, לדוגמה התמשכות האירוע לשעה מאוחרת יותר. בנוסף: הגעת אורחים נוספים, (רזרבה).