גן אירועים בחורף – טיפים למתחתנים

מחפשים גן אירועים בשרון? במרכז? או אולי גני אירועים בעמק חפר?

לא משנה היכן ימצא מקום חלומותיכם – אם אתם שוקלים לערוך את החתונה בחורף, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בדרך. לרוב, קיום חתונה במקום פתוח היא לא הבחירה הראשונה של מרבית הזוגות, אך בשנים האחרונות הוקמו לא מעט גני אירועים המאפשרים ליהנות מכל העולמות – בעזרת התקנת קירוי ייעודי, התחושה היא עדיין של מקום פתוח וטבעי אך חמים ונעים.

 

חממו את האורחים שלכם

אנחנו רוצים שהאורחים שלנו יהנו בחתונה, ולא שיסבלו כתוצאה מהקור. מה עושים? מחממים! בדקו עם מנהל האירועים מהם אמצעי החימום העומדים לרשות הגן והתייעצו עמו לגבי הוספת אמצעי חימום בעת הצורך – תנורים נוספים בזמן קבלת הפנים, חימום בתוך האולם המקורה, הוספה של מנות חמות ומרקים בקבלת הפנים ועוד. אם החופה שלכם נערכת בחוץ, תוכלו לצייד את האורחים בתשורות קטנות ונעימות, כמו צעיפים או שאלים נעימים.

 

תפריט חורפי

לצד המנות החמות שהמלצנו להגיש בקבלת הפנים, מומלץ לחשוב על תפריט חורפי לכל אורך החתונה. זו ההזדמנות שלכם להתפרע ולהתאים את הפן הקולינרי של האירוע לעונה הקרה. תוכלו לחשוב יחד עם הקייטרינג על מנות דשנות, מרקים מיוחדים ולהוסיף גם בבר ממתקי חורף מתוקים – האורחים שלכם יודו לכם!

 

האריכו את קבלת הפנים

בעונת החורף זמן הנסיעה של האורחים עשוי להתארך בגלל מזג האוויר הלא נוח, הגשמים ועוד. לעתים תכופות, בחורף הפקקים בדרך רבים יותר ומטבע הדברים, נוהגים לאט יותר. כדי לאפשר לכולם להגיע בשעה הייעודה ולשמוח איתכם וכדי שאתם תוכלו לראות את היקרים לכם, האריכו את זמן קבלת הפנים בחצי שעה נוספת ואפשרו לכולם להגיע. העובדה שהשמש שוקעת מוקדם רק תעשה איתכם חסד…

 

עיצוב חורפי

גן האירועים שלכם יפהפה כמו שהוא, אך כדי להוסיף לו טוויסט חורפי, תוכלו לעצב אותו בצבעים חמים המתאימים לעונה הקרה, שיעשו חם בלב לכל האורחים – גווני אדום, סגול, בורדו, חום, חרדל וירוק בקבוק הם הצבעים החמים, והם יקנו לאירוע שלכם תחושה חמימה ונעימה.

 

תאורה מתאימה

השמש שוקעת מוקדם מאוד, ולכן חשוב שתהיה מספיק תאורה בגן האירועים. במידה ומזג האוויר נעים ואתם שוקלים להעביר את קבלת הפנים לשטח הגן הפתוח, אזי חשוב שתוודאו שיש תאורה מספקת בשטחו. התייעצו עם מנהל האירוע ובדקו מהם גופי התאורה, מתי הם נדלקים והאם הם מספקים תאורה נאותה לאזור קבלת הפנים והחופה.

 

מוזיקה במקסימום!

מוזיקה היא אלמנט חשוב בכל חתונה, אך בחתונות החורף, מאחר ומזג האוויר, הקור והגשמים עשויים לגרום לאורחים שלכם להתעטף באווירה שקטה יותר – אתם חייבים לדאוג “להרים” את המצב שלהם עוד יותר. כדי לעשות זאת, וודאו כי הפקדתם את מלאכת הניצוח על המוזיקה בידי DJ מקצועי ומיומן.