אילו קריטריונים אנו צריכים לשקול בעת בחירת אולם?

ארגון ותכנון חתונה מצריכים התייחסות לפרמטרים רבים, ביניהם האולם, היכן שתערך החגיגה. אפשר למצוא כיום בארץ מגוון עצום של אולמות אירועים, חלקם גם ממוקמים באזור השרון היפהפה. אולמות בשרון יכולים להיות פתרון לאלה, המתגוררים בסביבה או לאלה, שמרבית אורחיהם מגיעים מאותו אזור. אבל, מלבד המיקום, אילו קריטריונים נוספים צריך לקחת בחשבון כשמחפשים גן אירועים בשרון או בכל מקום אחר? הנה, התשובה:

הגודל – גודלו של האולם הוא אולי אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש לבדוק במסגרת התכנון וההכנות לקראת היום הגודל. חשוב מאד, תחילה, להכין רשימה מסודרת של המוזמנים ולסכם אותה במספר סופי (פחות או יותר) של אנשים. כך אפשר לדעת במה להתמקד ומה צריך להיות גודלו של האולם, על מנת שיוכל להכיל את כולם. אין טעם לבחור באולם אירועים גדול מאד כשמספר המוזמנים הוא מצומצם יחסית וכדאי שלא להזמין אולם קטן אם מתכננים לערוך חתונה גדולה.

האווירה – לאווירה שבאולם או בגן האירועים יש תפקיד חשוב ומרכזי מאד. היא זו שיכולה, פעמים רבות, לעשות את ההבדל בין חתונה נפלאה ומהנה לבין אחת שלא. ולכן, מומלץ מאד להגיע למקום כשמתקיים בו אירוע ולבחון את האווירה שבו: האם האווירה קלילה, נינוחה ונעימה? האם היא מוקפדת מאד? האם היא יכולה להתאים לחתונה בקיץ, או אולי בחורף? כך או כך, חשוב שהיא תספק את המענה המתאים ותתרום לאירוע כולו.

סגור או פתוח – זוגות רבים בוחרים לערוך את חתונתם בגני אירועים, הן בשל המרחבים הפתוחים הגדולים והן בשל הסטייל והעיצוב המיוחד שתורמים לא מעט. כשמחפשים אולם אירועים, כדאי לבדוק האם צמוד לו גם גן, שבו אפשר, למשל, לערוך את קבלת הפנים ואת החופה, או שאולי האירוע כולו מתקיים במקום סגור לחלוטין. אם מתכננים לערוך אירוע בקיץ, מקום פתוח (וגם אם בחלקו) יכול להיות הפתרון המתאים. בחורף, אולמות סגורים הם האפשרות האידיאלית.

הגישה אל המקום – בין אם אולם האירועים נמצא בסמוך למושב בשרון ובין אם קרוב לעיר גדולה כלשהי, כדאי לבדוק את הגישה אליו. חשוב שהגישה לאולם תהיה נוחה וקלה ולא תדרוש נסיעה ברכבי 4×4. יש לוודא שישנם כבישים מסודרים, שלוקחים את הנוסעים ישירות לאולם וכי השילוט ישירות אליו ברור מאד. בכל מקרה, מומלץ לשלוח לכל המוזמנים מפת הגעה וגם נקודת ציון, שבה ניתן יהיה להיעזר אם משתמשים בוויז במהלך הנסיעה.

העלויות – טווח המחירים כיום, בכל הקשור לאולמות אירועים, הוא רחב והוא מושפע מפרמטרים שונים, לרבות מיקום אולם האירועים, הגודל שלו ועוד. אם מחפשים אולמות בשרון או גן אירועים בשרון, מומלץ לערוך סקר שוק, להשוות בין האפשרויות השונות וגם לבדוק מה כולל המחיר. מומלץ לבקש הצעת מחיר מסודרת, המפרטת במדויק את כל העלויות.