איך תחליטו על קבלת הפנים בחתונה שלכם?

היום המאושר בחייכם מתקרב. אחרי כל ההכנות, בחירת האולם, הספקים, השמלה ועוד ועוד ועוד – הגיע הזמן לתכנן את האירוע עצמו. כחלק מהתכנון, לא מעט זוגות מתלבטים האם לשהות בקבלת הפנים או שמא מוטב להיפגש בפעם הראשונה עם האורחים דווקא לאחר החופה. גם אתם מתלבטים? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר: הנה כמה שיקולים בעד ונגד, שיסייעו לכם לקבל החלטה.

בעד

  1. לקבל את האורחים שהגיעו בשבילכם –

    זמן קבלת הפנים, כשמו כן הוא, זהו הזמן לקבל את פני האורחים שלכם. זה הזמן להודות להם שהגיעו, לחבק אותם ולקבל מהם אהבה. אחרי הכל – הם הגיעו במיוחד בשבילכם!

  2. לנצל את האירוע עד הסוף –

    אם תנסו לערוך סקר בקרב זוגות שנשאו זה מכבר, תגלו שרובם מדווחים על דבר אחד: האירוע עבר מהר מאוד. אתם משקיעים המון זמן, משאבים כספיים ואנרגיות על ארגון החתונה – ובסופו של דבר, האירוע כולו מרגיש כאילו הוא אורך רגע אחד בלבד. אם תחליטו להיות בזמן קבלת הפנים ברחבה, תוכלו לנצל כך את האירוע טוב יותר.

  3. עשוי להרגיע –

    לא מעט זוגות מספרים שהם היו בלחץ ככל ששעת החתונה התקרבה, וברגע שיצאו לרחבת קבלת הפנים – הם נרגעו, סף הלחץ ירד והם קיבלו ביטחון ורוגע לראות את האנשים האהובים עליהם.

  4. טיימינג טוב ורגוע (יחסית) –

    יתר חלקי האירוע מאופיינים באווירה תזזיתית, עם המון התרחשויות – חופה, ריקודים, אוכל, עוד ריקודים – והופס, אתם מפספסים את האורחים שלכם. אז נכון, אנחנו לא מתכוונים לכך שאתם צריכים לשבת איתם לשיחות נפש ביום החתונה שלכם, אך ללא ספק זמן קבלת הפנים הוא זמן רגוע יחסית בו תוכלו לפגוש אותם בנחת.

  5. הזדמנות מעולה להצטלם עם האורחים –

    בואו נודה על האמת – הזמן בו אנחנו נראים הכי טוב בחתונה, הוא הזמן שלפני החתונה והריקודים. אז אנחנו הכי רעננים, האיפור ‘יושב’ עלינו הכי טוב – וזה גם הזמן האידיאלי להצטלם האורחים שלכם. לא משנה אם החתונה שלכם נערכת באולם, גן אירועים בשרון, האנגר בתל אביב או אולם אירועים בעמק חפר – זהו המכנה המשותף לכל החתונות כולן!

 

  1. חוסך סבב שולחנות –

    לא מעט זוגות לא מחבבים את סבב השולחנות. כשאתם מסתובבים בקבלת הפנים, אתם חוסכים לעצמכם את הסיור באמצע החתונה.

נגד

  1. יש כאלה שזה מלחיץ אותם יותר –

    יש לא מעט זוגות שעבורם החתונה היא זמן לחוץ. הם לא אוהבים להיות במרכז העניינים, ולכן יש סיכוי שזמן קבלת הפנים רק יחריף את הלחץ.

  2. זמן מצוין לנוח –

    אתם אחרי יום ארוך ורצוי שתנוחו, תתרעננו ותחליפו כוחות לפני הערב הגדול בחייכם!

  3. אפקט ה”וואו” –

    אם אתם רוצים להשאיר את האורחים שלנו סקרנים עד לחופה ולנצל את אפקט ה’וואו איזו כלה מהממת’ עד שהיא תגיע – תשמרו את המראה שלכם בסוד לכמה רגעים נוספים…