איך מתכננים חתונה אינטימית שתהיה מושלמת?

החלק המרכזי בתכנון החתונה הוא בעצם הרצון ליצור את האווירה המושלמת, ויש הרבה דרכים לעשות את זה. הרבה זוגות רוצים שהאירוע יהיה אינטימי ונעים, ושהאורחים ירגישו חלק מהמעגל הקטן של האנשים הקרובים והאהובים. יש זוגות שאפילו נמנעים מלתכנן חתונה עם הרבה מוזמנים, כדי לשמור על האווירה האינטימית, אבל זה לא חייב לבוא האחד על חשבון השני. איך עושים את זה? הנה כמה רעיונות.

 

לגרום לאורחים להרגיש שותפים לאירוע

אין ספק כי האירוע מוקדש כולו לחתן ולכלה, ולאיחוד המרגש ביניהם. האורחים מגיעים כדי לשמוח ולחגוג ביחד אתכם, וכדאי לתכנן את האירוע כך שהם ירגישו חלק מההתרגשות. למשל אפשר להציב את עמדת קבלת הפנים באזור מרכזי של אולם אירועים בשרון, כך שהאורחים יוכלו לפגוש אתכם ואת המשפחות בצורה נינוחה, לברך אתכם ולנהל שיחה קלילה.

גם סידורי הישיבה יכולים לעשות הבדל גדול, במיוחד אם מצליחים להושיב באותו האזור קבוצות של אנשים שמכירים אחד את השני, כדי לעורר גם שיחה בין השולחנות.

במהלך קבלת הפנים אפשר לבקש מהדיג’יי לשמור על ווליום נמוך ולבחור בשירים שקטים ורגועים, כך שכל מי שייכנס לאולם ישר ייכנס לאווירה המיוחדת.

 

הדברים הקטנים והמיוחדים

יש הרבה דברים קטנים שאפשר לעשות כדי להפוך את החתונה לאירוע יותר אישי ומיוחד, גם עבורכם וגם עבור האורחים שלכם. למשל תוכלו להקדיש בתוך גן אירועים בשרון פינה שבה האורחים יוכלו לכתוב לכם ברכות אישיות בספר מבקרים או על צילומי פולארויד שיצלמו תוך כדי האירוע. אפשר לתכנן את האירוע סביב נושא מיוחד שחשוב לכם, למשל אם יש לכם תחביב או עיסוק מיוחד.

עוד רעיון הוא להקדיש שירים למשפחות או לחברים הקרובים, ואפילו לתכנן כוריאוגרפיה לריקוד משותף עם החברים.

 

העיצוב שעושה את ההבדל

העיצוב של האולם או של גן האירועים יכול להפוך את החלל מאירוע סטנדרטי לאירוע חלומי ואינטימי. בחירה של תאורה רכה, בשילוב עם עיצוב השולחנות בדגש על צבעים בהירים וחמים יוצר אווירה שלווה וחמימה. אפשר גם להתאים את העיצוב לפי עונות השנה, למשל באביב או בסתיו לקשט את האולם בפרחים עונתיים, עלי שלכת וכדומה. בקיץ לבחור בכחול על כל גווניו, כדי לתת הרגשה של אוקיאנוס ושל מרחבים פתוחים.

אם הבחירה שלכם היא גן אירועים בשרון, תוכלו להדגיש עוד יותר את האווירה המיוחדת על ידי עיצוב ששואב השראה מהטבע- זרי פרחים במרכז השולחנות, נרות, שרשראות של נורות קטנות.

גם אם בחרתם להתחתן באולם אירועים, תוכלו ליצור בתוכו אווירה של טבע ומרחבים.

 

לא משנה איך תבחרו לארגן את האירוע וכמה אנשים תזמינו, העיקר שתגיעו לחתונה כשאתם שמחים ורגועים, כדי לפגוש את כל האנשים הקרובים והאוהבים שהגיעו לחגוג אתכם. בסופו של דבר מה שחשוב באמת הוא החגיגה והשמחה, כל השאר זה רק התוספת.