צילומי טראש לחתונה – מה זה?

אם החלטתם להתחתן (מזל טוב!) והתחלתם בהכנות לחתונה, אנחנו מוכנים לשים את כל הוננו בדבר אחד: לא משנה אם אתם מקיימים חתונה בגן אירועים, באולם סגור או אפילו בירח – את צמד המילים “צילומי טראש דה דרס” שמעתם לא פעם, לא פעמיים וגם לא שלוש. אין ספק שסגנון הצילום הזה מיצב את עצמו כאחד הבולטים בתעשיית החתונות, והאמת – יש סיבה ממש טובה לכך. זה כיף, זה משחרר והתוצאה, כשהיא נעשית טוב, היא פשוט מהממת! אז במה מדובר? הנה קווים לדמותו של טרנד החתונות שכבש את העולם.

אז איך הכל התחיל?

בתרגום חופשי זה אומר: “להרוס את השמלה”. מדובר בקונספט צילום מגניב במיוחד שהתחיל, כמו הרבה דברים טובים, דווקא מעבר לים וכבש בסערה את קהילת הכלות הבינלאומית. כשהטרנד רק התחיל, הוא נשא אופי שונה ממה שאנחנו מכירים היום והוא כלל כל מיני דרכים יצירתיות להרוס, פשוטו כמשמעו, את השמלה. כלה אחת שרפה אותה, השניה נכנסה עם השמלה לים והשלישית החליטה להתפלש איתה בבוץ, אך לא משנה באיזה דרך הכלות בחרו – הכי חשוב זה שהתוצאה תהיה מדליקה וכמובן – תתועד ותצולם.

אז מה השתנה ואיך זה נראה היום?

בעבר תהליך הצילום כולו נעשה כשהכלה לבשה את שמלת החתונה שלה. כן, כן, אותה שמלה שבה נשבעה אמונים ואותה אחת שהיא השקיעה בה כל כך הרבה כסף ומחשבה. היום המצב השתנה, ורובן המוחלט של הכלות שינו את כללי המשחק: קודם כל, יש שמלה מיוחדת לטראש ולא עושים שימוש בשמלת הכלה איתה גם מתחתנים, ושנית, הצילום כולו לא נעשה כחלק מאירוע החתונה ובסופו, אלא לפני – כחלק מההכנות לחתונה.

אז מה עושים במסגרת הצילומים?

בגדול: הכל! בואו נספר לכם איפה זה עובד. הדבר הראשון שחושבים עליו הוא צלם איכותי ויצירתי המתמחה בסוג זה של צילומים. זה חלק חשוב מהקונספט כולו ולא כדאי לוותר על כך. לאחר מכן בוחרים לוקיישן מדליק לצילומים. לא משנה אם אתם מתכננים חתונה בשרון, בדרום או בצפון – אתם יכולים לגמרי להתפרע ולבחור כל אזור בארץ, כל מקום וכל קונספט שמשתמע ממנו! לאחר מכן בוחרים שמלה מדליקה שנראית כמו שמלת כלה – אבל לגמרי לא עולה כמוה. משם אתם יכולים לעשות ככל העולה על רוחכם: להצטלם יחד באורווה, בים, באמצע גן חיות ואפילו לקנות דליי צבע ולהשליך זה על זה – חשבו מחוץ לקופסא ותזכרו: זה הזמן ליהנות ולחגוג את האהבה שלכם בדרך הכי פרועה שאפשר!

 

למה עושים את זה?

תשאלו את כל הזוגות שאתם מכירים – צילומי טראש דה דרס הם דרך נהדרת ליהנות זה מזה בין כל הכנות החתונה. לפעמים אנחנו צריכים קצת כיף והפוגה בין כל הבחירות החשובות שיש לעשות בדרך לאירוע הגדול. קחו לכם אחה”צ שהם רק שלכם וצרו מזכרת נהדרת שתישאר איתכם לנצח!