סידורי פרחים לחתונה

רגע לפני שהחתונה שלכם מתחילה ואתם נשבעים לחיות יחד לנצח, אלוהי היצירתיות מבקש לבחון עד כמה אתם באמת מסורים אליו ומעמיד אתכם, החתן והכלה הצעירים, בשלל מבחנים שמטרתן היא אחת: לוודא שהחתונה שלכם תהיה הכי יפה באיזור.
לצד שמלת הכלה המהפנטת שבטח כבר בחרת וחליפת החתן המחויטת (שגם אותה, בואי נודה, את בחרת), יש חשיבות רבה גם לעיצוב החתונה ובאופן ספציפי יותר – לסידורי הפרחים השונים בה. איך תבחרו את הפרחים שאהבה נפשכם? איך מעצבים אותם באופן הגיוני בחלל וכמה חשובה ההומוגניות? הנה כמה טיפים לקראת הסשן היצירתי.

מי אתם, סידורי פרחים?

בואו נעשה סדר: כשאנחנו מדברים על סידורי פרחים, אנחנו מתכוונים לכלל המרכיבים העיצוביים של האירוע – עיצוב החופה, מרכזי השולחן, החללים הכלליים וכמובן – לזר הפרחים של הכלה. מלבד הפרחים עצמם, נשים לב גם לאביזרים המשלימים שלהם, שנותנים את הטון לא פחות – אגרטלים, בקבוקים, שלטים, נרות ועוד.

סידורי פרחים נותנים את הטון והטאצ’ העיצובי בחתונה ומעניקים חיים לכל איזור בו הם נמצאים. בעזרת הפרחים, אתם יכולים לבחור את התחושה שאתם רוצים להשרות באווירת האירוע – סגנון רומנטי, כפרי, קלאסי, אורבני ועוד – כן, כן, עד כדי כך הצבעוניות המשכרת ומלאת הניחוחות הזו חשובה.

כל המוסיף גורע?

או במילים אחרות: להגזים או לעדן? התשובה היא – מה שמתחשק לכם. זה האירוע שלכם והדבר החשוב ביותר הוא שתאהבו את הקונספט ואת האווירה הכללית שהעיצוב שבחרתם יוצר. אם אתם טיפוסים סולידיים ו”נקיים” יותר או אם אולם האירועים שבחרתם משדר אווירה אורבנית ותעשייתית, תוכלו לוותר על סידורים גדולים ודומיננטיים, ולשלב מוטיבי פרחים בצורה עדינה, להשתמש בפרחים קטנים ובגוונים עדינים יותר. בנוסף, תוכלו לבחור שהאביזרים הנלווים הם שיתנו את הטון העיצובי, בעוד שהפרחים יהיו רק המשלימים לו. בניגוד לאפשרות הזו, אם אתם משתייכים לחובבי הז’אנר הפרחוני (ובינינו, אי אפשר להאשים אתכם), הטון העיצובי יהיה דומיננטי יותר – זה יבוא לידי ביטוי באווירה הכללית ובאיזורי קבלת הפנים, בשולחנות וגם (ובעיקר) בחופה.

ומה “הולך” היום?

אם בעבר אולמות אירועים התהדרו במרכזי שולחן גרנדיוזיים שלא היו מביישים את מגדל אייפל או פיזה, הרי שהיום המגמה היא להעניק צביון שקט יותר לכל העסק. בנוסף, גם הגוונים השתנו. בעבר הצבעים הדומיננטיים הסתכמו בצבעי פסטל רגועים ובפרחים בגדלים סימטריים והיום החוק היחיד הקביל הוא שאין חוקים – יש מגמה של שימוש בצבעים חמים וכהים, פרחים בגדלים א- סימטריים ובסגנון “בוהו שיק” פרוע ויפיפה.

הטיפ החשוב ביותר לעיצוב סידורי הפרחים בחתונה שלכם היא: הישארו נאמנים לעצמכם ולסגנון העיצוב שלכם. יש כל כך הרבה אולמות אירועים בשרון וגני אירועים, בעלי סגנונות עיצוב שונים. אם בחרתם לעשות הכל לבד – בחרו ברעיונות ישימים, אם החלטתם לשכור את שירותיו של מעצב או מעצבת – הקשיבו לה, אך הקשיבו גם לעצמכם.