מתחתנת בחורף? כך תתאימי שמלה

בשעה טובה ומוצלחת – החלטתם להינשא! חיפשתם גני אירועים בשרון ובמרכז, בדקתם אולם אירועים בשרון ובאזורים נוספים בארץ ורציתם מקום שתוכלו ליהנות בו מהיום המאושר שלכם גם בחורף. אחרי שמצאתם את שאהבה נפשכם – הגיע הזמן לחלק הכיפי ביותר בהכנות לחתונה: בחירת השמלה! אז איך מתאימים את השמלה לאירוע חורפי? הנה כמה טיפים שיסייעו לך בדרך…

 

הרגעה: השמלה לא הופכת לסוודר

אם את חוששת שמא העובדה שאת מתחתנת בחורף הופכת את בחירת השמלה שלך למורכבת יותר ובהכרח אומרת שאת חייבת להוסיף שכבות או לשנות לחלוטין את אופיה של שמלת הכלה – אנחנו כאן כדי להרגיע אותך. את ממש לא צריכה לוותר על הסגנון האישי שלך. יתרה מזו – רוב שמלות החורף זהות לחלוטין לשמלות הכלה של הקיץ.

 

מה בכל זאת ההבדל?

על אף שהחורף הישראלי אינו דומה לחורף האירופאי, גם הוא עשוי להפתיע מפעם לפעם. בישראל יש לא מעט ימי חורף גשומים או קרים במיוחד, שגורמים להכנות לחתונה להיות שונים מעט. חשוב לזכור כי את השמלה אנחנו לובשות הרבה לפני שהאירוע עצמו מתחיל. משעות הצהרים לערך, את כבר תהיי לבושה בשמלת הכלולות היפה שלך – וכדאי שתרגישי בה נוח ושלא יהיה לך קר. בנוסף, קחי בחשבון את זמן הצילומים – שם, לרוב, יהיה האתגר המשמעותי ביותר מבחינת השמלה. אבל גם כאן, יש פתרונות והם יצירתיים ויפים במיוחד!

בוהו שיק – הטרנד המוביל בשמלות כלה 

בשנים האחרונות- הנוחות חזרה לאופנה. בניגוד לשמלות כלה המסורתיות שהרבה פעמים שמו את העיצוב והנראות מעל לנוחות של הכלה. מקורה הבוהו שיק הוא באווירת שנות ה-60 ומאפיין אותו בעיקר סטייל משוחרר, שפע של תחרות, בדים שקופים, טקסטורות ובעיקר גישה לא מתאמצת. הבוהו שיק הפך לטרנד הלוהט של שמלות כלה ובזכות החופשיות והיצירתיות שלו, הוא מאפשר לך לעצב שמלת חורף שתיראה שיקית ובכל זאת נוחה ומתאימה למזג האוויר בחורף.

עליונית לצילומים

נשים רבות בוחרות להשתמש בעליונית חגיגית לזמן הצילומים. העליונית יכולה להיות עשויה מפרווה מלכותית, תחרה עבה או בד מבריק וחגיגי, המקנים לבגד כולו מראה מקסים וחורפי – ורק תורמים ליופי של השמלה כולה. את העליונית ניתן ללבוש רק במקומות הפתוחים בצילומים ובזמן קבלת הפנים (אם היא מתקיימת בחוץ. בשאר האירוע, המתקיים לרוב בפנים, אין סיכוי שיהיה לכן קר!

שרוולי השמלה

מעצבי האופנה המובילים בוחרים בשנים האחרונות לשלב גם בחתונות קיץ וגם בחתונות חורף שרוולים מקסימים באורכים שונים. השרוולים לרוב עשויים מתחרה, שיפון או משי נשפך והם מוסיפים המון ליופי של השמלה. הבחירה הזו נעשית אצל כלות רבות גם בחודשי הקיץ החמים, וקל וחומר שבחודשי החורף היא מככבת! הבדים מקנים תחושה חמימה ונעימה ותורמים לאווירה החורפית הקסומה. כמו כן, ניתן להוסיף שרוולים המתחברים לשמלה ויכולים להיפרד ממנה בקלות בעזרת קרסים – ואז לשחק עם שרוולי השמלה בהתאם למזג האוויר והשלב באירוע.

צבעים “חמים”

באופיה, שמלת כלה היא לבנה – אך גם בתחום זה יש שינויים מגוונים. בחודשי החורף השינויים הללו מורגשים יותר, ומעצבי אופנה מובילים בוחרים “לשחק” עם גוונים בהירים נוספים בשמלה – שמנת, פלטינה, אפור בהיר ועוד. הגיוון הזה מקסים, שכן הוא מוסיף עומק לשמלה, ייחוד ומעניק למראה כולו אלגנטיות וחגיגיות נוספת.