כל היתרונות של חתונה בחורף!

חתונה היא אושר עלי אדמות בכל חודש, בכל שנה ובכל שעה ביום – בזה אין ספק. כל עוד יש אהבה ואנשים טובים שיבואו לחגוג איתכם – אתם מסודרים! אך במציאות כמו במציאות, יש דגשים מיוחדים לכל עונה. אם אתם רוצים להתחתן בחורף ותוהים האם כדאי, הנה כל היתרונות לחתונה בעונה הכי רומנטית שיש!

  1. כי זה זול יותר

אין מה לעשות, תקציב הוא אחד השיקולים המרכזיים שלנו בתכנון החתונה. כשאתם בוחרים להתחתן בחורף, כמעט בכל מקום בו תבחרו לעשות זאת – אולמות בשרון, בדרום או אפילו בלב תל אביב, ישמח להציע לכם מחירים אטרקטיביים יותר לקיום האירוע. הסיבה לכך פשוטה – זה עניין של ביקוש והיצע. בחודשי הקיץ האולמות נהנים מביקושי שיא, ולכן המחירים גבוהים יותר בהתאם.

  1. כי האורחים שלכם ישמחו יותר – וגם אתם

חודשי החורף הם זמן רגוע יחסית, לא עמוס בחתונות ולרוב גם לא בהוצאות. כשאתם עורכים את החתונה בחורף, אתם מבטיחים שהחתונה שלכם תזהר ותנצוץ למרחקים ותהיה מיוחדת יותר מהרגיל, ולא “תלך לאיבוד” בין שלל אירועים נוספים. בנוסף, החופשה השנתית המתקיימת בחודשי הקיץ גורמת לכך שלא מעט אורחים נאלצים לוותר על חתונה המתרחשת בקיץ, וכשאתם חוגגים בחורף – אתם יודעים שמדובר בתקופה רגועה ושגרתית – שאתם, כמובן, תדאגו להוסיף אליה עניין וכיף!

  1. כי הצילום יהיה מהמם מתמיד

לא משנה אם אתם מחפשים אולמות בעמק חפר, בצפון הרחוק או בדרום הצחיח – יש דבר אחד שמשותף לאזורים הללו בחודשי החורף: השמש חזקה פחות והתמונות יוצאות הרבה יותר יפות. התאורה הטבעית נהדרת והיא גורמת לכם להיראות יפים וזוהרים יותר ובנוסף – הפריחה המהממת המתרחשת בחודשי החורף הופכת את כל רקע ולוקיישן למטריף ביופיו!

  1. כי יש סיכוי טוב שלא תרגישו שחורף

בואו נודה על האמת – החורף בישראל רחוק מלהיות מקפיא ומגביל. גם בשיא החורף יש סיכוי לא רע בכלל שהחתונה שלכם תתרחש דווקא ביום שמשי ונעים. ואם במקרה ‘נפלתם’ על יום גשום וחורפי – אתם יכולים פשוט להימלט למקום מקורה וכשתצאו החוצה – התאורה הטבעית תהיה מהממת מתמיד!

  1. אירוע ארוך יותר

פעמים רבות שעת החתונה נקבעת על פי השקיעה. אם בקיץ השעה הממוצעת לחופה היא 19:30-20:00, הרי שחודשי החורף על שקיעתם המוקדמת מזמנים לכם אפשרות פז לקבוע את זמן החופה מעט מוקדם יותר וליהנות מאירוע ארוך וממצה הרבה יותר!

  1. כי אתם מזיעים פחות

קחו מנה גדושה של שמש, הוסיפו לה שעות צילום בחוץ, יום ארוך במיוחד והתרגשות שיא – ותקבלו מתכון מושלם להזעה ועייפות. בחודשי החורף אלמנט ההזעה מתמעט כמעט לחלוטין ואתם יכולים ליהנות ממראה קורן, זוהר ורענן – גם אם חלפו כבר מספר שעות מהרגע בו המאפרת סיימה את הטאצ’ אפ האחרון.