טיפים לכלה בחורף

אז נכון שהחורף בישראל הוא… איך לומר? קצת צולע בדרך כלל. ובכל זאת פה ושם גם אנחנו זוכים לחווית גשם שוטף, רוחות וקור. ובוץ, הרבה הרבה בוץ.

לצד החסרונות יש לחורף גם כמה יתרונות בולטים, ובכל מקרה יש כמה בעיות שאפשר לפתור ממש בקלות.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

אוקיי, אנחנו יודעים, בכל עונה חשוב לבחור את המיקום המתאים כדי לתכנן את חתונת החלומות של הזוג. ההבדל הוא שבחורף יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון, בעיקר אם מעדיפים גן אירועים בשרון על פני אולם סגור. כדאי לזכור שהחורף כאן הפכפך, ואומנם יש ימים עם מזג אוויר נעים, עדיין צריך להתכונן מראש למקרה של גשם שוטף. לשמחתנו יש היום מספיק פתרונות כדי לשמור על האווירה הקסומה של גן האירועים בלי להירטב או להתלכלך בבוץ.

מה לובשים לחתונה בחורף?

מאחר ורוב האירוע מתקיים בתוך מתחם סגור של אולמות אירועים בשרון, במהלך הערב עצמו אפשר לשלוט על הטמפרטורה בקלות (וגם ברגע שיתחילו הריקודים ממילא לכולם יהיה חם ונעים). הבעיה העיקרית היא במהלך הצילומים המקדימים ובתחילת הערב. וגם כאן יש הרבה דברים שאפשר לעשות מבלי להתפשר על היופי והאיכות של השמלה. לשמלה ארוכה אפשר לשדך גרביונים עבים שיהיו נעימים ומחממים, ולא ישפיעו כהוא זה על הלוק השלם. אפשר גם לתכנן מראש את השמלה כך שהיא תכלול שכבה תחתונה קצרה וקלילה יותר, עם תוספת ארוכה ועבה שתיראה נהדר במהלך הצילומים, קבלת הפנים והחופה, ובמידת הצורך אפשר לוותר בקלות על החלק העליון.

ואם את בענייני וינטאג’, מה דעתך על השילוב הקלאסי של כפפות צחורות עם עליונית עבה? שיקי, מחמם וייראה נהדר בצילומים.

אוי לא, בוץ!

השילוב בין שמלה לבנה לאדמה רטובה הוא מתכון לאסון, במיוחד כאשר מתכוננים לצילומים או נערכים לקבלת הפנים בתוך גן אירועים בשרון. לצערנו אין ממש פתרון קסם במקרה הזה, צריך פשוט לקחת בחשבון שזה משהו שעלול לקרות ולעשות את המקסימום כדי להימנע ממנו.

הדרך הכי פשוטה היא לתכנן מראש את יום הצילומים בתוך מקומות סגורים. ואם מחליטים בכל זאת לצאת החוצה אז להקדיש קצת מחשבה לשמלה ולמצוא את הדרך להחזיק אותה מעל הקרקע. ובהחלט לא יזיק להתארגן מראש עם זוג נעליים חלופי, ככה ליתר ביטחון.

חורף? נהדר!

חורף יכול להיות כאב ראש לא קטן, אבל זו יכולה להיות גם הזדמנות נהדרת ליצור אווירה שונה גם על ידי עיצוב האולם, וגם על ידי איפור ובחירת השמלה. ויותר מהכל, זו הזדמנות לבחור לוקיישן מיוחד לצורך הצילומים. בין אם אלה שדות ומטעים מלבלבים, או שמורת טבע שטובלת בערפילי הבוקר. אם כבר קר, אפרורי וגשום- למה לא לנצל את זה בשביל צילומי חתונה קסומים ויוצאי דופן? יכול להיות מיוחד ומהמם.