גני אירועים – מה צריך לדעת?

בשעה טובה ומוצלחת, החלטתם להינשא – וכעת הגיע הזמן להחליט היכן יתקיים המאורע המשמח. זהו השלב הראשון בארגוני החתונה, שכן ממנו יגזר התאריך, על פיו תדעו האם אתם צריכים לעצב את המקום וכן הזמן הנותר להפקת האירוע עצמו. החלטה חשובה כזו – חייבת להיעשות בשיקול דעת. הנה כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שתחליטו

  1. רשיון עסק בתוקף

לפני שאתם “נדלקים” על מקום מסוים, חשוב מאוד לוודא שיש לו רשיון עסק. לא מעט זוגות מצאו את עצמם ללא תאריך וללא מקום לחתונה, רק כי לגן האירועים לא היה רשיון עסק והמקום נסגר. בקשו ממנהלי המקום להראות לכם את רשיון העסק (אל תסתפקו בהצהרה) ואם עדיין יש לכם ספק, תוכלו לבדוק זאת מול העירייה בעיר בה ממוקם גן האירועים.

  1. כימיה עם בעלי המקום

מצאתם את המקום שאהבה נפשכם והוא מושלם בעיניכם. אך לא פחות חשוב לבדוק זה את הכימיה שיש לכם עם בעלי המקום, העובדים ומנהלי האירוע. בין שלל ההכנות לקראת החתונה, חשוב מאוד שתגיעו רגועים ושלווים ליום עצמו, וגם לכל אורך ההתנהלות – תיהנו משקט נפשי ומתחושה שיש מי שדואג לכם. לעיתים זה פשוט עניין של סגנון וטעם אישי ולעתים באמת אנשי הצוות לא מקצועיים מספיק – אם אתם מרגישים חוסר שקט, אל תתפשרו. חשוב שתרגישו כימיה עם בעלי המקום ועם איש הקשר מטעמו, כדי להוריד את מפלס הלחץ כמה שיותר.

  1. נוחות והגעה

המיקום הוא אחד הדברים החשובים ביותר. בבואכם לבדוק גני אירועים בשרון, בדרום או בצפון – חשוב שתחשבו גם על האורחים שלכם. האם המשפחות יגיעו בנוחות למקום? האם יש גישה נוחה למבוגרים? האם משתלם לארגן הסעה לטובת קבוצת חברים או בני משפחה המתגוררים באיזור המרוחק מגן האירועים? האם יש מקומות חניה לכל האורחים או הסדר חניה נוח עם גן האירועים? גן אירועים בשרון, בתל אביב, בצפון או בדרום יכול להיראות לכם מושלם, אך מה שיהפוך אותו למושלם באמת הוא גם המיקום שלו.

  1. גמישות מצד גן האירועים

החתונה שלכם היא האירוע החשוב והמרגש עבורכם. אירוע של פעם בחיים. וודאי יש לכם פנטזיות על האופן בו האירוע יתנהל, הדברים הקטנים שאתם לא רוצים לוותר עליהם, אופן ההגשה של המנות, גודל רחבת הריקודים, מיקום החופה ועוד. הקפידו לברר את הדברים הללו מראש ואל תשאירו אף פרט פתוח, אך לא פחות חשוב – שימו לב שיש הקשבה וגמישות מצד מקבלי ההחלטות בגן האירועים, וכן שהם מסוגלים להציע לכם פתרונות יצירתיים בהתאם לדגשים המיוחדים שלכם.

  1. החוזה

בסופו של דבר, המסמך המחייב הוא החוזה. שימו לב על מה אתם חותמים, מה כתוב בחוזה, האותיות הקטנות שלו והקפידו לתעד כל הבטחה שניתנה לכם – גם אם היא נראית לכם ברורה מאליה.