המדריך המלא לאירועים

תכנון אירוע, הוא תהליך הטומן בחובו השקעה רבה של תכנון נכון, פגישות עם ספקים, בחירת אטרקציות ולמעשה לתכנן כל פרט ופרט באירוע עד לקבלת ערב מושלם. למעשה לא משנה אם אתם מתכננים חתונה, בר או בת מצווה, ברית או בריתה או אפילו כנסים עסקיים, עליכם לעבור שלב שלב ולתכנן הכל בסדר מסוים כדי שלא ללכת לאיבוד.

אז איך מתחילים?

בחירת מיקום לאירוע

בחירת המיקום בו עתיד להתבצע האירוע, הוא השלב הראשוני של כל הפקה. בחירת המיקום של גן/אולם האירועים צריכה להיעשות בצורה נכונה, כדי להעניק גישה מהירה לכל אורחי האירוע. לרוב מומלץ לקיים את האירוע במיקום הקרוב ביותר למרבית מהאורחים, כך שלא תצטרכו להתעסק עם הסעות וטרמפים ואפילו אולי לגלות כי אורחים רבים לא הגיעו בגלל המרחק.

בחירת הזמנות לאירועים

הזמנות לאירועים, הם לא מה שהיו פעם. כיום הזמנות לחתונה מינימליסטיות ודי “מגניבות כאלה” וכוללות תמונות של בני הזוג או של חתן או כלת בר או בת המצווה. למעשה מתוך מגוון הרב של הסגנונות, נותר לכם רק לבחור את הסגנון שאתם רוצים והמעצבים בבתי דפוס יעצבו לכם את ההזמנה המקורית ביותר בדיוק כפי שאתם רוצים. כמובן שההזמנה צריכה לשקף את אופי האירוע שאתם מתכננים, כך האורחים יגיעו עם ציפייה מסוימת לאירוע.

בחירת הזמנות לחתונה

בחירת אטרקציות לאירוע

אחרי שבחרתם הזמנות לאירועים ושלחתם אותן לחברים ובני משפחה, הגיע הזמן להתעסק עם החלק המהנה יותר והוא – בחירת אטרקציות. בשוק ישנם אטרקציות רבות הכוללות מגוון פעילויות מהנות לרחבת הריקודים ובכלל לאורך כל הערב. כמובן שההיצע הוא רב, אך מה לעשות, אי אפשר לרכוש את כולן, אך זה השלב לבחור בדיוק מה שאתם רוצים בהתאם לתקציב האישי שלכם.

בחירת מוזיקה לאירוע

מוזיקה היא ללא ספק זאת שנותנת את הטון והאווירה באירוע, ויכולה בקלות להפוך את האירוע שלכם לאירוע מושקע ומהנה, אך בחירה לא נכונה של המוזיקה, יכולה גם להרוס לכם את האירוע. לכן, אל תתפשרו על תקליטן ובחרו את הטוב ביותר, כמובן שעליכם לשבת איתו ולומר לו בדיוק איזה סוג מוזיקה אתם רוצים.